سایپرز، باشگاه دانش - ارائه دهنده مقالات ژورنالهای خارجی

اطلاعات و مشخصات مقاله

[ 28 | جستجو | فهرست کلمات کلیدی | فهرست موضوعات | فهرست نویسندگان | فهرست ناشران | فهرست ژورنالها ]


عنوان مقاله:گر چه هنر طراحی: باستان شناسی از "قایق" را به عنوان خدا مدت
ناشر: [ Elsevier BV ]
ژورنال
دوره (شماره): (0)
سال انتشار:September 2014
شماره صفحات: 506750-67
نشانگر دیجیتالی شیء:[ 10.1016/j.compcom.2014.07.002 ]
شما اینجا هستید:
  1. Scipers, the Knowledge ClubScipers »
  2. Elsevier BV »
  3. Computers And Composition »
  4. Crafting Designs: An Archaeology of “Craft” as God Term

دسترسی بین المللی

اگر شما در داخل کشور (ایران) هستید و این صفحه را مشاهده می کنید، نشان می دهد که IP شما به هر دلیلی در لیست IP های ایران ثبت نشده است. برای رفع این مشکل کافی است IP خود را که در پایین این پیام درج شده از طریق آدرس ایمیل support@scipers.com به ما اطلاع دهید. پس از دریافت درخواست، کارشناسان فنی موضوع را بررسی می نمایند و در صورتی که محل اتصال شما از کشور ایران بوده باشد، به لیست استفاده کنندگان مجاز افزوده می شوید.
IP: 54.90.86.231

اطلاعات استنادی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

 

به اشتراک گذاری

این صفحه را با استفاده از انواع شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خلاصه مقاله، نویسندگان و کلمات کلیدی

Crafting Designs: An Archaeology Of “Craft” As God Term


مقاله: گر چه هنر طراحی: باستان شناسی از "قایق" را به عنوان خدا مدت

نويسنده:


خلاصه مقاله:


Small-batch, artisan-made, handmade, bespoke—this article examines the use of “craft” as a stabilizing design god term during periods of technological flux. Using Foucauldian archaeology, I survey three common synecdoches of craft: craft as crafting, craft as product, and craft as set of rights. In doing so, I reveal a system of contradictions, determinisms, and romanticisms circulating around the logic of craft as technological good. But I also suggest that by reviewing a community's uniquely nostalgic definitions of craft, designers might uncover which technological traditions, values, and goals users desire to take from past designs into the future. By understanding craft as a local process, a cross-culturally variable logic, and a product that hails active consumers, this essay ultimately argues that designers and writers alike might come to create more user-centered and emancipatory compositions.


کوچک دسته ای، صنعتگر-ساخته شده، دست ساز، قرار دادی-این مقاله به بررسی استفاده از "هنر و صنعت" به عنوان یک طراحی مدت خدا ثبات در طول دوره از شار فن آوری. با استفاده از باستان شناسی فوکویی، من بررسی سه synecdoches مشترک از هنر و صنعت: هنر و صنعت به عنوان گر چه هنر، صنایع دستی به عنوان محصول، و حرفه، به عنوان مجموعه ای از حقوق است. در انجام این کار، من آشکار یک سیستم تناقض، determinisms و romanticisms گردش در اطراف منطق هنر و صنعت به خوبی فن آوری. اما من هم نشان می دهد که با مرور تعاریف منحصر به فرد دلتنگ یک جامعه از هنر و صنعت، طراحان ممکن است کشف که سنت های فن آوری، ارزش ها، و کاربران اهداف مورد نظر از طرح گذشته به آینده را. با درک هنر و صنعت به عنوان یک فرایند محلی، منطق متغیر متقابل فرهنگی و یک محصول است که مصرف کنندگان را تحسین کرد فعال، این مقاله استدلال می کند که در نهایت طراحان و نویسندگان به طور یکسان ممکن است می آیند برای ایجاد ترکیب بندی کاربر محور و رهایی بخش است.



[ ]

برگشت به بالا
× 🎁
رونمایی از اولین و تنها ربات تلگرامی جستجوی مقالات ژورنالی
×