سایپرز، باشگاه دانش - ارائه دهنده مقالات ژورنالهای خارجی

اطلاعات و مشخصات مقاله

[ 286 | جستجو | فهرست کلمات کلیدی | فهرست موضوعات | فهرست نویسندگان | فهرست ناشران | فهرست ژورنالها ]


عنوان مقاله:Tamburlaine بزرگ: "بلای و از خشم خدا"
ناشر: [ Elsevier BV ]
ژورنال
دوره (شماره): (0)
سال انتشار:19 December 2014
شماره صفحات: 155159155-159
نشانگر دیجیتالی شیء:[ 10.1016/j.sbspro.2014.12.061 ]
شما اینجا هستید:
  1. Scipers, the Knowledge ClubScipers »
  2. Elsevier BV »
  3. Procedia - Social And Behavioral Sciences »
  4. Tamburlaine the Great: “The Scourge and Wrath of God”

دسترسی بین المللی

اگر شما در داخل کشور (ایران) هستید و این صفحه را مشاهده می کنید، نشان می دهد که IP شما به هر دلیلی در لیست IP های ایران ثبت نشده است. برای رفع این مشکل کافی است IP خود را که در پایین این پیام درج شده از طریق آدرس ایمیل support@scipers.com به ما اطلاع دهید. پس از دریافت درخواست، کارشناسان فنی موضوع را بررسی می نمایند و در صورتی که محل اتصال شما از کشور ایران بوده باشد، به لیست استفاده کنندگان مجاز افزوده می شوید.
IP: 52.55.186.225

اطلاعات استنادی

اطلاعات استنادی این مقاله را به نرم افزارهای مدیریت اطلاعات علمی و استنادی ارسال نمایید و در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید.

 

به اشتراک گذاری

این صفحه را با استفاده از انواع شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خلاصه مقاله، نویسندگان و کلمات کلیدی

Tamburlaine The Great: “The Scourge And Wrath Of God”


مقاله: Tamburlaine بزرگ: "بلای و از خشم خدا"

نويسنده:


خلاصه مقاله:


The relationship between religion and war appears to be a very complex one. Whether loved or abhorred they have always co-existed despite the fact that religion has continuously condemned acts of pillaging, destroying, or devastating. In essence, religion functions as a powerful force in fashioning the contours of all essential perceptions of war and peace; whereas, war mirrors and shapes human identity and purpose in a dreadful context of struggle where killing of ‘others’ is rendered not only urgent and legal, but also honorable. For the ancients, war was the means by which gods retained their divine order. It was declared against the enemy who had sinned against the gods, thereby making this ‘just war.’ Aristotle was among the first to comment on the theory of “just war,” for whom war was not an end in itself but a means to justifiable ends. His famous expression “war must be for the sake of peace” (Politics 1333b37) was influential on all those early modern English playwrights who were willing to translate the wars of religion fought between the Muslim Turks and the Christian Europeans to the English stage. Tamburlaine the Great Part I and II were the first plays Christopher Marlowe wrote for the Elizabethan audience with the purpose of playing up the popular sentiment of hatred against the Ottoman Turks, whose military victories in Europe had earned them the title of ‘the present Terror of the World.’ In this paper, I intend to argue that Marlowe's rhetorical style transforms his military hero, Tamburlaine, from a merciless tyrant, indulging in the unjust profiteering of plundering, ravaging and killing to satisfy his insatiable lust for dominion, into “the Scourge and Wrath of God,” a divine agent adorned with God-ordained madness, to mete out punishment to those who have sinned against the God.


ارتباط بین مذهب و جنگ به نظر می رسد بسیار پیچیده است. آیا دوست یا متنفر آنها همیشه همزیستی با وجود این واقعیت است که دین به طور مداوم اعمال غارت را محکوم کرد، از بین بردن، یا ویرانگر. در اصل، توابع مذهب را به عنوان یک نیروی قدرتمند در شکل دادن خطوط تمام برداشت ضروری از جنگ و صلح. در حالی که، آینه جنگ و شکل دادن به هویت انسانی و هدف در یک زمینه بسیار ناراحت کننده از مبارزه که در آن کشتار "دیگران" ارائه می شود نه تنها فوری و قانونی، بلکه محترم. برای گذشتگان، جنگ وسیله ای است که خدایان حفظ نظم الهی بود. آن را در برابر دشمن که علیه خدایان گناه کرده، در نتیجه ساخت این اعلام شد «جنگ فقط. ارسطو در میان اولین نظر را بر روی نظریه بود "جنگ عادلانه" برای چه کسی جنگ بود یک پایان در خود، اما وسیله ای برای به پایان می رسد قابل توجیه نیست. بیان معروف خود (سیاست 1333b37) "جنگ باید برای به خاطر صلح است" مؤثر بر تمام کسانی که نمایشنامه نویسان اوایل مدرن انگلیسی که مایل به ترجمه جنگ دین بین ترک ها مسلمان و مسیحی اروپایی به مرحله انگلیسی مبارزه بودند. Tamburlaine قسمت اول بزرگ و II بود اولین بازی می کند کریستوفر مارلو برای مخاطب ملکه الیزابت با هدف بازی کردن احساسات مردمی از نفرت علیه ترک های عثمانی، که پیروزی نظامی در اروپا آنها را به عنوان "ترور در حال حاضر از به دست آورده بود نوشت جهان. ' در این مقاله، من قصد دارم به استدلال می کنند که سبک بلاغی مارلو تبدیل قهرمان نظامی خود، Tamburlaine، از ستمگر بی رحم، غرقه شدن در احتکار ناعادلانه غارت، ravaging و کشتار برای ارضای شهوت سیری ناپذیر خود را برای سلطه، به "معضل و از خشم خدا، "یک عامل الهی آراسته با جنون خدا مقدر، به اندازه گرفتن از مجازات برای کسانی که در برابر خدا گناه کرده اند.



[ ]

 

برگشت به بالا
× 🎁
رونمایی از اولین و تنها ربات تلگرامی جستجوی مقالات ژورنالی
×